Taivaallinen Isä.

Tein jotain aika tyhmää, mutta anna mulle anteeksi. En mä sitä suunnitellut, ja halusin vaan tietää. Ja mä en tiennyt. Anna anteeksi, että tein jotakin tyhmää.

Tajusin, kuinka korvaamaton isosisko mulla onkaan. Kiitos Herra siitä ihmisestä mun elämässä. Kiitos että autoit mua tajuamaan, että siinä mulla on idolin lisäksi ystävä. Kiitos, että autoit mua tajuamaan, kuinka tärkeä se mulle on. Mä en sitä ole ennen tajunnut, enkä ole osannut olla tarpeeksi kiitollinen. Nyt toivon pystyväni siihen. Vaikka kiitosta on hankala muodostaa sanoiksi, lue mun sydämestä. Lue se kiitos. Kunpa Janettekin pystyisi lukemaan sen mun sydämestä. Kiitos, että me ollaan nyt läheisempiä kuin ennen. Kiitos, että mulla on oikeesti hauskaa sen kanssa. Kiitos.

Kiitos myös monista uusista ystävistä ja ihmisistä, jotka sä mun elämään toit kun rukoilin apua. Olin yksin ja onneton, ja rukoilin apua. Kiitos että sä kuulit mun rukoukset ja toit mun elämään iloa.

Kiitos Mikosta. Kiitos, että sä annoit mulle siinä ihanan pikkuveljen. <3 Mulla on yksinkertaisesti ihanaa Mikon kanssa, aina. Mikko on niin samanlainen kun minä, etten tiennyt toista tällaista olevankaan. Siunaa Mikkoa ja anna sille voimaa. Paljon voimaa. Älä anna sen unohtaa lupauksiani. Älä anna Mikon luovuttaa, koska jos Mikko luovuttaa, mäkin luovutan.

Kiitos Jennistä. Jenni on mun pitkäaikaisin ystävä, ja sellaisena mä tahdon sen pitääkin. Meillä on niin hauskaa yhdessä, ja mä voin niin helposti puhua Jennille kaikesta. En millään pystyis elämään ilman sitä. Siunaa sitä ja sen ihanaa perhettä, varsinkin sitä pienintä perheenjäsentä. Anna Jennille voimaa kestää kaikki sellainen paha, mitä se joutuukin kohtaamaan.

Kiitos Essistä. Essi on jotain aivan käsittämättömän ihanaa, se on vaan niin yhtä sekopää kun mäkin. Siunaa Essiä, koska Essi ei saa luovuttaa. Essin pitää jaksaa, koska en jaksa ilman Essiä. Älä annan Essin vaipua lopulliseen epätoivoon, ja auta Essiä kompuroimaan eteenpäin. Kanna sitä, kun se ei itse jaksa kävellä.

Kiitos Hannasta. Hannan kanssa mulla vaan on niin hauskaa kun voi olla. Se on ihana tyttö, ja mä haluan pitää siitä kiinni aina ja ikuisesti, vaikka me jouduttaiskin eroon toisistamme noin fyysisesti. Anna Hannalle rohkeutta ajatella joskus vain itseään, eikä aina vaan muita. Jos Hanna jatkaa näin, se ei jaksa. Auta Hannaa jaksamaan kaiken sen paineen alla.

Kiitos Sadusta. Satu on ihan liian ihana tyttö, ja Sä jos kuka tiedät kuinka kovasti rakastankaan sitä. Satu on nätti ja mukava ja ihana. Auta Satua, että se näkis itsensä enemmän niin kuin mä näen - kauniina ja ihanana. Siunaa Satua ja anna rohkeutta jaksaa pystypäin.

Kiitos Mariasta. Mun on hankala sanoa siitä mitään, mutta rakastan ihan mielettömästi. Siunaa ja anna voimaa jatkaa vaikka vaikeat ajat olisivatkin tiedossa. Anna Marian jo viimein löytää joku ihana, koska Maria ansaitsee rakkauden. Mutta tee niin kuin Sä tahdot. Siunaa rakasta tyttöä.

Kiitos Idasta. Kiitos, että sä rakastat Idaa niin paljon, ettei sille käynyt kuinkaan siinä maanantaisessa. Kiitos, että sä annoit sen hinaajan osua siihen pelastamaan sen hengen. Tajusin kuinka paljon Ida mulle merkitsee. Siunaa sitä jatkossakin, äläkä anna se luovuttaa.

Kiitos Janetesta. Tajusin vasta kuinka tärkeä ihminen se onkaan. Siunaa sitä tässä elämässä kaikkien vaikeuksien keskellä ja auta jaksamaan. Anna meidän suhteen tiivistyä vielä tästäkin. Älä anna luovuttaa.

Kiitos koko Lappi 1 -porukasta. Kaikista leiriläisistä ja vetäjistä ja isosista - ja apurista! Kiitos, että soit meille niin ihanan leirin ja tiiviin ja iloisen ryhmän. Oli sittenkin hyvä asia, etten tuntenut sieltä ketään. Siunaa kaikkia joita tuolla leirillä oli, eli Hannaa, Soilaa, Siljaa, Sannia, Jonnaa, Hennaa, Teemua, Kimiä, Santeria, Anttia, Lauria, Mikaa, Mikkoa, Mattia, Pekkaa, Hemaa, Samia, Jounia, Virvaa, Annia, Eijaa, Mattia, Ingaa, Sailaa, Janettea, Askoa, Hannaa, Heliä, Timoa, Jokkea ja koko Lapiosalmen väkeä!

Kiitos riviryhmäläisistä. Mulla on tosi hauskaa aina niiden kanssa, ja vaikka ajattelisin joskus niistä vähättelevästi, auta niitä muistamaan, että rakastan niitä yli kaiken, ja jos musta joskus tuntuukin, etten pidä tanssimisesta, niin niinä aikoina käyn reeneissä vain ryhmäläisten takia. Kiitos siitä, että mulla on aina ihanaa niiden kanssa. Siunaa niitä kaikkia, jotka meidän reeneissä käy, aikuisia ja nuoria.

Ja ennen kaikkea, KIITOS TEEMUSTA. Kiitos, että soit mun elämään sellaisen ihmisen, kiitos, että annoit mun löytää vielä rakkautta. Mä tunnen oloni rakastetummaksi kuin ikinä. En taas osaa kiittää tarpeeksi, mutta kiitos on kirjoitettu mun sydämeen. Vain sä se voit sieltä lukea. Siunaa Teemua kaikissa sen elämän käänteissä, vaikka meidän tiet joskus eroaisikin. En tahdo unohtaa Teemua, koska Teemu on parasta mitä mun elämässä on tapahtunut. Kukaan ei oo ikinä ollut mulle yhtä ihana kuin Teemu.

Sieluni on sun,
Sinuun jälleen rakastun,
Enkä koskaan pysty susta
luopumaan,
Kaiken arvon ymmärsin,
vaikka mitä tekisin,
Sua taakseni en jätä
milloinkaan!

Mä tunnen oloni jotenkin vajavaiseksi nyt kun olen yksin kotona ja kuuntelen Realismia. Kiitos siitäkin, että oot luonut musiikin maan päälle. On ollut hienoa tajuta, kuinka hieno asia musiikki on, ja että se on vain lahja Sulta. Kuullostaa yksinkertaiselta, mutta sitä se ei ole. Sä oot antanut meille ihmisille niin paljon lahjoja, vaikka me ollaan kaikki syntisiä, eikä pelkästän perisynniltä. Meillä kaikilla on tekosyntiä, eikä ihan vähääkään. Syntejä on hankala tunnustaa, mutta mä toivon pystyväni siihen. Tahdon tulla sun eteen piilottelematta mitään. Auta mua rohkaistumaan siihen. Auta mua elämään nöyremmin.

Kiitos, että sä rakastat meitä kaikkia syntisyydestämme huolimatta, ja kiitos, että sä oot antanut ne kaikki synnit anteeksi. Mä en itse pystyisi tollaiseen. Kiitos, että loi meidät vain, jotta saisit meitä rakastaa.

KIITOS

Sun nimessäs, Herra, AAMEN.