Rakas Isä.

Mä mietin oliko se syntiä. Mutta mä tulin siihen tulokseen ettei oo syntiä tehdä hyviä tekoja. Mä haluan vain että sillä olis hyvä olo. Auta mua toteuttaan se, jos se vain on sun tahtos. Välitän niin paljon, en tiedä. En tiedä enää mitään. Sä oot Herra pistänyt mun pään sekaisin läheiseni kautta.

Kiitos Herra siitä että oot rakkaus. Kiitos siitä että Sä annat tota rakkautta meille edelleen jaettavaks. Tahdon rakastaa. Tahdon rakastaa aina ja loppuun saakka. Älä ota rakkautta pois, Herra se on suurinta mitä pyydän. Pyydän myös että sillä olis hyvä olo. Että mä saisin sen olon hyväksi. Tahdon yrittää parhaani tässä asiassa, tahdon rakastaa parhaani mukaan ja olla hyvä. Tahdon olla sen arvoinen. En tahdo päästää ikinä irti.

Kiitos Herra siitä että sä annoit mun kohdata rakkautta näin nuorena. Nyt mä saan ehkä nauttia siitä vähän pidempään. En osaa Sua Herra tarpeeks kiittää. En osaa kiittää tarpeeksi Sua, enkä sitä. Mä tahdon osoittaa kiitollisuuteni. Auta mua Herra tekemään se, jos se on sun tahtos. Anna sen Herra olla sun tahtos. Anna tän rakkauden olla aidosti suoraan susta. Anna tän kestää ikuisesti, vaikka me poistuttais tästä maailmasta.

"En vois enää kuvitella elämää ilman sua. Ennen kuin tutustuin suhun, mun elämä oli paikoillaan. Kaikki oli hyvin, mutta mikään ei muuttunut. Ja sitten tulit sä. Tulit ja muutit mun elämän. Kaikki muuttui, ainakin se tuntui siltä.
---
Sä sanoit ettei se olis paha. Ja mua heikotti. Pelkäsin kaatuvani. Mutta vaikka olisin kaatunutkin, sä olisit ollut siinä ja mä olisin ollut onnellinen.
---
Tahdon olla sun kanssa niin kauan kun molemmista tuntuu hyvältä. Ja mä toivon, että se on pitkä aika. Sun kanssa mun oloni vaan on niin hyvä. Ja mä tunnen oloni rakastetuksi. Mä en todellakaan osaa lausua niin isoa kiitosta kuin ansaitsisit. Voin ainoastaan rakastaa sua koko sydämestäni ja olla sulle hyvä. Anteeksi, jos en aina osaa enkä pysty siihen, mutta mä yritän parhaani. Tahdon olla sulle hyvä.
---
Toivon että saat olla onnellinen aina. Toivon ettet unohda mua ikinä, koska mä en tahdo unohtaa sua.
---
Sä sait mut rakastamaan. Sä sait mut taas nauramaan, itkemään, pelkäämään, olemaan onnellinen. Sä sait mut tuntemaan voimakkaammin kuin olen tuntenut pitkään aikaan - en edes muista milloin olen viimeksi tuntenut näin voimakkaasti. Kiitän sua kaikesta, rukoilen sulle siunausta joka rukouksessa."

Jos se kuitenkin oli syntiä, mä tahdon tietää jotta voisin katua. En tiedä pystynkö katumaan, se oli liian hyvä asia. Nautinko mä asiasta, josta en sais nauttia? Nautinko mä synnistä? Herra, oonko mä paha?

Sun nimessä, Isä Jumala, sun ja sun poikas Jeesuksen.

Aamen.